Allt är Tindraz fel ;)

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?

Beror som på väder och vind ju. Ofta min mörka skidjacka som nu på sommaren funkar utmärkt som vind- och regnjacka =) Annars en midjekort grön jacka med lite militärstuk

2. Vad har du för skor på dig?


Barfota för jag har semester och är hemhemma ju

3. Favoritfärg på kläder?

Svart... Rött. och lite allt möjligt för att bryta mönstret =D

4. Favoritmaterial på kläder?

Uj. Vet inte.. Beror helt på klädesplagget ju

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?

Längtar till medeltidsveckan som är en vecka bort... så medeltidskläder =D

6. Favoritaffärer?

Jisses... Ska man ha en sån?

7. Hur mycket köper du kläder för i månaden?

Vet inte. Ibland inget alls... ibland alldeles för mycket... Sssccchhhh *sätter fingret för munnen*

8. Favoritmärke?

BAH! Vilka krav ni ställer. Sånt har väl inte jag koll på heller =)

9. Vad har du för byxstorlek?

Hmm Vet inte... Får återkomma i den frågan. Jag har byxor som passar... duger det som svar?

10. Vad har du för tröjstorlek?

Dunno. Medium?


DITT RUM/HUS

1. Stort, litet eller mitt emellan?

40kvm. En etta. Jag är helt förälskad i den... =D

2. Vilken färg på tapeterna?

Vita "blindskrift" tapeter i hallen. Blekt gulrandiga tapeter i rummet, blekt gråblått kakel i badrummet och vita väggar och rött kakel i köket =D

3. Vilka färger går rummet i i övrigt?

Ptja se ovan. Annars är det björkbord, björkhylla och björkdatorbord, och en Cafe au lait-färgad soffa och en mörk träfärgad byrå.. Typ

4. Favoritmöbel i rummet och varför?

Säng. Jag älskar min säng. Vi har en passionerad kärleksaffär och tillochmed sover ihop... under samma täcke!!

5. Vad vill du ändra?

Lite småpyssel. En till hylla i köket. En annan byrå i hallen. Ny spis... Lite sånt där man tar efter hand =)

6. Vad har du där inne av följande:

a) ...tv?
Klart jag har...
b) ...video/dvd?
En kombinerad vhs/dvd-spelare
c) ...dator?
Jupp en stationär med massa utrymme och en laptop.. Plus jobblaptopen, men den har jag sällan hemma =)
d) ...stereo?
En sån där kompaktstereo som finns kvar enbart för att jag inte orkat lösa problemet med min skivspelare än. Måste ha kvar den för mina vinyl-plattor ju. Och så bra högtalare för datorn såklart
e) ...telefon?
Nej för sjutton. Mobiltelefonen duger fint. Jag blir galen av att prata för mycket i telefon =)

7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?

Just nu är jag hemma hos pappsen så jag ser bastun på tomten samt träd och en hängmatta. Hemma ser jag balkongen och en skogsbacke där det ibland går rådjur. Mycket trevligt =)

8. Vad gör du oftast i ditt rum/hus?


Spelar spel, sover, chattar med folk eller slöar i soffan. Ibland äter jag oxå =D

9. Vem förutom du brukar sova i din säng?

Erhm. ;) Mind your own business ;)

SOCIALT

1. Hur ofta festar du och vart brukar du gå?

Händer att det blir after work med jobbet, men annars är det ganska sällan. När vänner är på besök eller när andan faller på. Har varit så trött senaste tiden =) Inga trendiga ställen iaf. Fixar inte Avenyn.

2. Senaste konserten du var på?

Uj länge sen... Minns inte. Ngt bra var det säkert.

3. Pub/krog eller diskotek?

Hellst pub. Men vafan. Dansa kan vara aproligt oxå. Shake that booty

4. Hur mycket, hur ofta och vad dricker du?

Syrliga drinkar med spättorna eller mjölkdrinkar med mig själv =D och så en och annan öl.

5. Röker du och i så fall vad och hur mycket?

Nope. Inte jag inte.

6. Tar du droger och i så fall vilka och i vilket syfte?

Enda drogen är alkohol och då nästan bara i festsyfte... Utom när jag tar en skvätt mörk rom i mitt varma te =)

7. Vad är syftet för att du går ut?

Krama på goda vänner och dricka lite god öl.

8. Privata fester eller ut??


Det faller sig olika varje gång!

9. Dansar du mycket?


När jag väl går upp på dansgolvet så skakar jag rumpan tills svetten rinner...

10. När ska du festa nästa gång?

Medeltidsveckan. En veckas festande ju.

BLANDAT

1. Vad heter din morfar?

Morfar hette Tore.

2. Var har du i din

a) ...jackficka just nu?
Jag försöker hålla dom tomma så ... nada...
b) ...skolväska just nu?
Erhm?
c) ...handväska eller liknande just nu?
Mobilen, nycklar, plånbok, busskort, almanacka, passerkortet för jobbet, biocheckar, nagelfil, mp3-spelare och en liten handkräm.

3. Vad är du beroende av?

När jag kommer fram till att min kropp behöver ngt så tuktar jag den genom att ge den det. Så för närvarande ingenting såvitt jag vet. =) Mat, syre och sömn kanske? =)

4. Vilket land kommer du i från?

Gamla Svedala

5. Vilken sorts lypsyl använder du?

Använder inte lyspyl.

6. Vad tror du på?

Jag tror på att solen går upp och ner, att vi borde göra av med mindre naturresurser och på att jag är en svår människa att leva med.

7. Vilken religion tillhör du?

Religion är fiction.

8. Vad köpte du senast?

Biljetten hemhem för semestern =)

9. Har du nåt husdjur?

Ptja kissen bor hos pappa och är utekatt men ja. Tagg är ju min egentligen =)

10. Vad bor du i?

Bostadsrätt is the shit.

JAG VÄGRAR UTMANA NÅGON ;) NI GÖR ALLA SOM NI VILL =D

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Jag tyckte jag gjorde det klart och tydligty att det var maians fel...

2007-07-28 @ 16:45:46
Postat av: Eow

Nej nej nej ;) Du utmanade ju mig ju... Då måste det vara ditt fel ;)
Btw så bli man matt av att dela hus med en 9 (och ett halvt) år gammal flicka. Jisses vilken energi ;)

2007-07-28 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0