Huh?!?

Folk är dumma i huvudet. Gång på gång får jag bevis.
Har precis kommit till jobbet och varit duktig och startat om datorn för windowsuppdateringar och loggar sen in på helgon där det blinkar i mailkorgen.

Följande "samtal" utspelar sig...


------------------------------------------

martinkock_ hur e d? görs?

------------------------------------------

Eowyne Jag har precis anlänt till jobbet och håller på att starta upp...

------------------------------------------

martinkock_ ok. sorry

------------------------------------------

Eowyne Huh? vad är du ledsen för?

------------------------------------------

martinkock_ önskar ja dög som nått åt dig

------------------------------------------

Eowyne erhm... ok...

------------------------------------------

martinkock_ om du vill?

------------------------------------------


Är det bara jag som tycker det är patetiskt? Jag blir alldeles deprimerad av såna här samtal...


 


 


 

Här är mitt test som jag såklart snodde så snart jag såg det hos Lutten.

 

My personalDNA Report

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0