I can't give you anything

...but love, baby!
That's the only thing I've plenty of, baby!

Helgen gick i jazzens tecken.

Direkt efter jobbet i fredags (rymde faktiskt en hel timme för tidigt från jobbet) blev det tågresa norröver och efter att pappsen hämtat mig vid centralen så drog vi raka vägen ut till Norrtälje för en kväll på uteservering med kall öl i näven.
Fick träffa Marja också. Har inte sett henne på 5 år och hon har ju hunnit gifta sig sen dess med pojken som hon träffade senast jag var med ;)
Det var jättemysigt att sitta och komma ihåg saker från när vi var små.

Lördagen var Fia och Efwa med. Vi åt jättegott. Fick den bästa platsen på uteserveringen, lyssnade på riktigt bra jazz och drack kall öl ackompanjerat av glada skratt.

Det enda som var tråkigt den här helgen var att åka hem till Göteborg igen.

Idag har jag jobbat (kaos på jobbet) och gjort av med en massa pengar =D
Man ska inte släppa lös mig på rea... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0