I FOUND IT!!!

*studsar lyckligt*

På lunch idag.. åkte med slashasarna in till stan för att få lite variation.
Slog av en nagel (jag lagar när jag kommer hem) men det var det värt... 
På väg ifrån restaurangen så smet jag in som hastigast i en skobutik med en bedårande liten gosedjursdrake i fönstret. Och de kunde tänka sig sälja denna till mig... för 50kr.
Det hade jag såklart inte kontant men Klas ställde snällt upp och lånade ut till mig så nu är jag stolt ägare till en charmig lila drake som kommer göra sig sååå bra på lallerallen ;)

Weeeeee   <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tooo.. Så söt liten filur. Men vet du.. Du är tametusan inte riktigt normal.. (and Im lovin it!!)
MAn går inte ion o frågar om dom vill sälja nåt som finns i skyltfönstret.. haha.
Bara min Eow gör sånt, o det är det som gör henne, till den goaste av alla goa :).
*pussa*

2007-07-09 @ 21:20:00
Postat av: Nessie

Söööt! Håller med föregående talare, du är inte klok (men på ett bra sätt!), och det är det som gör dig till du. =)

2007-07-16 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0