Testing testing, 1, 2... Hör ni mig?

Senaste dagarna har jag roat mig med att göra onlinetester...
Detta mest för att jag försökt förtränga det faktum att solsken och mitten av juli i Göteborg betyder två saker...
Äckliga feta gamla gubbar som befinner sig på spårvagnar och i city med bar överkropp och stinker svett och annat onämnbart... samt skräcken om man ska åka spårvagn långt... MASSOR med småttingar i svettiga fotbollströjor och tåbira-stinkande fotbollsstrumpor och plasttofflor som med ett öronbedövande bullar invaderar vagnen och studsar omkring på sätet bredvid dig...
Jag talar såklart om Gothia Cup.

Så för att lugna mina nerver efter resan hem (när jag beger mig på morgonen har de gudskelov inte vaknat än) så gör jag tester... Här kommer resultaten...

Jag är... Hör och häpna... ;)
En Lakritsoman
Ditt testresultat visar att du i huvudsak är en Lakritsoman ? en person som föredrar lakritsgodis. 2,5% av de som har gjort testet är Lakritsomaner.

Lakritsomaner är riktiga individualister ? coola typer som inte hetsar upp sig i onödan. De vet precis vad de gillar och varför de gillar det. Och om man nu gör det, varför ska prova en massa annat? Lakritsomaner kan därför uppfattas som lite fyrkantiga och ointresserade. Å andra sidan skulle en lakritsoman aldrig försöka tala om för någon annan vad de ska tycka. Var och en har rätt till sin åsikt och det är inget att bråka om! De är kanske inte alltid så pratsamma, men om man frågar dem om något får man alltid ett genomtänkt och ärligt svar. Många lakritosmaner kan vara ganska känslosamma under ytan och när de är ensamma tycker de mycket om att se på snyftfilmer och lyssna på hårdrocksballader. Man vet inte varför, men de flesta lakritsomaner är storasyskon.

image33



How evil are you.

Cute but Eeevil
Cute but Eeevil
You're evil thats for sure.
But you do it in such a cute way! people don't seem to mind it as much.
THAT DOESN'T MAKE IT ANY MORE RIGHT!!!!
How do you compare?
Take this test! | Tests from Testriffic




Warrior, Mage or Assasin?

Assasin
Assasin
Creeping around in the drak and stabbing people with small pointy things. Your practicly a ninja!
How do you compare?
Take this test! | Tests from Testriffic





What kind of Zombie are you?

You are the Rare Zombie
You are the Rare Zombie
You are the elite force, one of the lucky ones. You go solo or with others of..."your" kind....you and your covenent of super zombies rule over all unclaimed land. You never can feed you hunger, but at the same time have no trouble trying. Your squad sets it's sites on certain humans and you will always get them. Your the fastest, smartest, strongest, and all-around best zombies there are. The humans at one point called you crimson-heads, but you'd rather be called "Tyrants"....so rule the world Tyrants....just as you should....
How do you compare?
Take this test! | Tests from Testriffic


Så... StefaN... Lutten... Dags att härmas? ;)

Kommentarer
Postat av: StefaN

Näpp, jag håller mig till mina flyttkartonger...

2007-07-17 @ 20:06:56
Postat av: Tindraz

Skulle du inte vara pratig? Tsss =)
Jag var en surokrat. Det är bra grejer det minsann.
Kram på dig!

2007-07-19 @ 09:32:10
Postat av: Tindraz

Du känns inte som en person som har det på önskelistan. Men jag har haft fel förr. ;)

2007-07-20 @ 11:57:11
Postat av: Tindraz

Hm.. Tobey gillar med barn. Han vill pastörisera dem...

2007-07-20 @ 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0