Dagens...

  • DAGENS KLÄDSEL: Shorts (såna som slutar på vaden, ärligt snodda från pappsen) och halterneck-topp.
  • DAGENS ACCESSOARER: Klocka örhängen och solglasögonen på skallen.
  • DAGENS FRISYR: Samma som jag brukar fast lite mer fixat. Lite sned lugg och ruffs.
  • DAGENS BEKÄNNELSE: Jag gör mitt bästa för att inte känna ngt mer för honom...
  • DAGENS BOK: Jodi Picoult - Försvinnanden
  • DAGENS FILM: Georgia rules.
  • DAGENS MUSIK: Pigg och glad musik för jag har jobbat mina sista timmar på det här stället!
  • DAGENS VILL HA: Någon som älskar mig och bara mig. =)
  • DAGENS DROG: Kärlek
  • DAGENS KÖP: Nya fina naglar...Röd-svarta... Yay!
  • DAGENS HUMÖR: Känner mig som ett barn med sommarlovet framför mig.
  • DAGENS OLYCKA: Jag kom en halvtimme sent till jobbet min sista dag minsan ;)
  • DAGENS LYCKA: Åh... vackert väder, varmt ute, sista dagen på jobbet, vänner på ingång....
  • DAGENS PROMENAD: Jungfruplatsen i Mölndal till spårvagnen.
  • DAGENS LYXMIDDAG: Blev inte lyxigare än pastan från macken. Det är... när jag tänker på det, vad jag ätit på hela dagen.
  • DAGENS SNABBMAT: Samma som ovan.
  • DAGENS GATA: Min egen. Det var gudomligt att traska hem från vagnen.
  • DAGENS FIKA: Ont om fika trots sista dagen på jobbet. Men jag fikade med mig själv ;)
  • DAGENS GRÖNSAK: Tomat. Alltid tomat. Tomat är sååå gott.
  • DAGENS KONSERV: Nada.
  • DAGENS PASTA: Preem som sagt. Med kyckling. Fancy as hell.
  • DAGENS FÄRGER: Rött! Starkt rött! och svart.
  • DAGENS TIDNING/MAGASIN: DN på nätet. Död åt kassa kvällstidningar.
  • DAGENS SKOR: Le coq sportif. Bekvämma och snygga.
  • DAGENS MOTION: Promenaden i Mölndal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0