En helt vanlig måndag.

Idag fick jag ett brev på posten.

Vart tog du vägen?

Vi saknade dig hos tandläkaren den 12 juli 2007, kl 13:00
Men visst händer det att man glömmer ibland.

Vi har reserverat en ny tid åt dig 20/8...

Daterat 2007-06-21


Är de bara jag som undrar om tandläkaren har blivit senil????


Jag blir så jäkla trött...

Btw så har jag fått en finne på ett mycket obehagligt ställe..  Trodde inte det var möjligt ;)
Aja... ganska ofräscht och smärtsamt men vafan... Smärta av olika sak är tydligen min grej numera...

Jag är inte helt ok. Jag känner mig rätt ok då och då men så känns det tomt inuti igen.

Nu åker jag hemhem i helgen. Av ingen annan orsak än att jag vill.
Ska hem och sova i mitt gamla flickrum som numera är väldigt annorlunda från när jag bodde där, umgås med familjen (förhoppningsvis hinner jag träffa syster innan hon drar till roskilde), sitta på uteservering med en kall öl i handen och lyssna på jazz och blues och dixie. Kanske kommer även Fia och Efwa ut och kramas...

Känner mig lite övergiven för närvarande. Ska se om det ändras.
I väntat på det så fortsätter jag min taktik och städar och pysslar hemma. Ska få slängt en massa saker och sen kommer jag nästan vara nöjd.

Måste få ordning på mina impulsköp av filmer. Inte nog med att jag själv köper filmer så snart jag får chansen, jag smittar dessutom av mig på mina vänner. £ som var vänlig nog att skjutsa mig till Ikea samt mataffär i söndags kom ut från affären med 5-6 filmer. Darn... Jag måste sluta fördärva folk även om det är på det där trevliga sättet.

Fan!

Jag vill mysa! Krypa ihop i famnen hos någon som jag känner mig säker och trygg med och bara hålla om väldigt länge.


And I see losing love
Is like a window in your heart,
Everybody sees you're blown apart,
Everybody feels the wind blow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0