En helt vanlig tisdag

Snart sista dagen på nuvarande arbetsplats. På måndag, om mindre än en vecka, så är det ny arbetsplats, nya kollegor, ny lön och ny tillvaro.
Det är rejält skrämmande... och väldigt lockande.
På fredag så är det planerat Liseberg och så kommer Penis ner till stan. Han ska iofs jobba men han får stå ut med att jag tänker krama på honom också.

Jag har helt underbara vänner. Vi är inte alltid överens eller ens sams... Men jag älskar dom, och jag tror de älskar mig också. Det känns så i alla fall. Jag kan ty mig till dom. De är ärliga och raka mot mig utan att vara elaka och jag känner mig alltid omtyckt i deras sällskap.
Vad ska jag då med pojkvänner till? Har jag klarat mig i 3 år så klarar jag mig ett tag till.

Idag har jag fått massage. Nyttjar jobbet till max för närvarande. De betalar för massagen (delar av det iaf) så jag passar på. Det är hur varmt som hellst ute men jag tror det kommer åska till kvällen....
Fram till dess så spelar jag Zelda på min wii. Ett underbart spel med massor av roliga gadgets.. Men hade wiimote och nunchuck funnits till Ocarina of Time så hade det varit det bättre spelet... Men det är skoj... och lockande.
Idag har jag åkt istapp ;)

Mensen på ingång tror jag... Jag vet jag äcklade Patrik massor för ett halvår sen kanske... när jag konstaterade att... ptja.. (äckelmagade slutar läsa här) man vet att mensen är på väg när man får flytningar i form av ngt trögflytande... som man liksom kan dra ut till långa "snören". Kommer man ihåg "slime" på burk så kan man nästan konstistensen!  Så är det iaf idag... det liksom, klumpar sig ;)
(äckelvarning avslutad)


Jag har ett par saker jag måste göra i vuxenhetens namn nu när jag byter jobb. Jag måste kolla upp med facket och försäkringar, jag måste hitta ny massör och jag måste fixa ett bra ställe att träna på =)

Massor med vuxenpoäng till mig.

Nu däremot ska jag ringa och boka om en tandläkartid som man gett mig bara sådär liksom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0