Hot town, summer in the city!

Två dagar har jag nu ägnat kvällen åt att sitta näck på balkongen och försöka känna mig lite svalare...
Jäkla tur det inte är insyn där...

Idag var första dagen på nya jobbet. Det var skoj men förvirrande... Min arbetsplats är nästan färdigställd... 3 skärmar, diverse dockningsutrustning för laptops och stationära och ett väldigt trevligt platt bluetoothtangentbord.
En bekväm stol och stort höj- och sänkbart skrivbord.

Nya fräscha prylar som ingen annan haft.

Det var en kaosartad dag. Varje gång som Daniel började genomgång av olika system så ringde de...
De hade haft maximal otur på morgonen så det ringde och mailades massor... Det är dessutom så varmt både ute och inne att jag närapå flyter bort. Imorgon ska jag ha en enorm flaska mineralvatten med mig.
Finns en enorm backlogg så det kanske finns möjlighet för övertid... Extrapengar klagar jag verkligen inte på.

Insåg idag att jag kan förkorta min restid om jag väljer en annan hållplats som jag igår inte visste fanns. Femton minuter kortare restid. Not bad not bad!

Jag tror det kan bli bra att jobba här. Jag hoppas det i alla fall. Jag behöver återgå till stabilitet nu. Har varit alldeles för förvirrat senaste tiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0