Midsommar!

En kväll i Borås.
Första gången på säkert 10 år som jag såg fram emot midsommar och nog blev det en bra kväll alltid.
God mat och underbara människor.
Självklart gjorde vi som Kilt sa åt oss och klev i våra äckliga ovvar.
Det var en kväll av förtroenden. Jag fick lyssna till 4-5 stycken som anförtrodde mig sina hemligheter och känslor.
Den viktigaste hemligheten var något som jag misstänkte redan innan jag fick veta... Jag är väldigt hedrad över att få veta, men toknojjig också. =)

PK gjorde sitt bästa för att övertyga mig om att hans dubbelsäng var jättebekväm och att han bara ville ha sällskap för att få kramas ;) Då jag inte verkade mottaglig så försökte han få med sig £ hem istället. =D
Pk är ytterligare en trasig människa som tytt sig till mig. Jag gör något allvarligt fel som alltid hamnar hos trasiga människor.

Nåja. jag slapp i alla fall leka "jag har aldrig" det här året. Och det regnade så mycket så vi övergav nakenkubb till förmån för midnattskubb istället. Det blev även lite regnboule.

Lite bilder från gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0