Nytt jobb FTW

Jag har tokiga kollegor.

Igår tillbringade vi en solig och varm kväll i skärgården.

Här är badhällen och den galna IT-avdelningen på mitt jobb..
Skönt gäng. Känner mig som en av grabbarna ;)


Strålande solsken var det som sagt.






Sen fann jag även ett manetkonvent. Fanns fler maneter men inga av den brännande sorten så de här var bara att flytta åt sidan och skutta i vattnet.



En av de få skuggorna som fanns under kvällen. Tjusigt mönster minsan.



Så här ser gänget alltså ut. I alla fall när de är på öl och grillkväll i skärgården. Senare blev det även spontanfotboll som fick undertecknad att ligga dubbelvikt av skratt.



Jodå. Det finns bildbevis på att jag var med också!



Tillochmed min salta tass finns på bild!! ;)


Som avslutning en häst med världens mysigaste hage. Vem vill inte ha havet som staket? :D




Ni ser... Det är inte helt fel att byta jobb mitt i sommaren trots att det betyder att man nästan inte får semester alls och att man blir av med en hel del fördelar jämfört med om man byter andra delar av året. Men jag klagar inte.
Trivs bara bättre och bättre hela tiden... Kanske mitt liv stabiliserar sig igen nu =)

BTW!! Jag har varit duktig och lagt undan 1k den här månaden också. Fan... Fortsätter jag så här så kommer framtiden se bra ut... Jag gillar att ha ett nytt jobb där jag nästan aldrig betalar för lunch och där jag tjänar tillräckligt för att kunna lägga undan pengar på allvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0