Sista dagen

Nu är det över... 2 år och 9 månader och jag ska inte prata med de korkade kunderna mer.
Min plats är röjd (slängde massor och hade med två kassar hem), tömd (stolen är numera Pegus och underarmsstöd och fotstöd är Jessys och diverse andra prylar är placerade hos kollegor) och skrivbord är städat (det är tomt och rent och avtorkat),
Så där ren har platsen inte varit sen... ptja 2 år sen? Jag har varit inbodd och ingrodd på den där platsen så länge att det såg konstigt ut när jag tagit bort allt som varit jag på jobbet så länge.

Folk kom förbi och kramade mig och sa hej då. Jag fick order om att höra av mig för öl och fikor samt långa promenader för motions skull... Sen tog jag mina påsar, lämnade mitt passerkort och mitt id och eskorterades till utgången.

Känns som sommarlov när man var liten... Vad gör jag nu då?

Imorgon kommer förhoppningsvis info om när var och hur på måndag så jag inte gör något fel. Ska försöka passa på att köpa grönska till min balkong och ett par snygga byxor att jobba i... och sen blir det troligen Liseberg och eventuellt krama på DjPenis.

Kommer bli en bra helg! Det har jag bestämt.

Jag väntar fortfarande på svar dock.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0