Självförtroendesvacka.

Strålande solsken... varmt och skönt på balkongen.
En Eow som är antisocial och skyr världen.
Just nu går kraften ut genom alla porer och jag vet inte riktigt... vad jag ska känna.

Imorgon är första dagen på nya jobbet. (det är positivt om jag bara orkar vara mitt riktiga jag)
Sommaren ligger framför mig. (varm och skön med bad och sol... men... ensam?)
Jag får troligen en gratis semestervecka. (pengarna kanske räcker ändå)
Min balkong är inredd med blommor och är igen den oas som jag älskade förra sommaren. (det kostade pengar men det var det faktiskt värt...)
Medeltidsveckan är klar och nu ska jag bara köpa biljetter för färjan. (ska bli skönt att träffa rauken igen och att öla med jocke)

Att förlora människor gör ont. Vare sig det är vänner som man blir osams med, älskare som inte kan/vill vara kvar eller människor som dör. Jag har ju dokumenterad separationsångest dessutom, så idag är svackan total.

NEJ!

Näsan framåt. Gå mot soluppgången. Inte titta nedåt.
Jag ska må bra. (hoppas jag....??)




Canzone, or che sarà di me nell'altro.
Tempo novello e dolce, quando piove.
Amor in terra da tutti li cieli; Quando per questi geli.
Amore è solo in me, e non altrove?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0