Varde ljust!

Då ska vi se.

Första veckan på nya jobbet avklarat...
En del ärenden lösta även om jag inte gör det själv ännu utan med stöd från Daniel.
På tisdag är det nån slags utgång med IT-avdelningen så vi får se hur pass bra jag klarar av onsdagen...
Det är skoj... Men mycket som är nytt och därmed lite besvärligt.
Risken är väl att jag känner mig mest ivägen närmaste veckorna, men det är ju så det funkar med nya jobb...

£ var här idag och hjälpte mig fixa till den avborrade elledningen i hallen. Nu har jag lampa där igen och det är tokskönt... Jag ser precis vad jag behöver förbättra nu när det är ljust igen =)

Midsommar då... Jodå. Jag gör om fjolårets succé och åker till Borås. Det är absolut inte min favorithögtid på året. Midsommar och nyår... Då alla går omkring och är sockersöta och pussas... Då vill jag bara dra ett täcke över huvudet och sitta hemma och ta det lugnt. Men det här ska bli kul.
Förra året hemma hos Kilt var jättetrevligt så i år släpar jag med £ dit.
Ovve på och nubbe i handen!

Jag gjorde dumheter igår... Saker som inte var intelligent alls.. Men! Någonstans ska jag börja läkeprocessen av min självkänsla och självförtroende.

Det regnar ute... Regndroppar på fönsterrutan... Så mysigt.
För att härma en god vän så säger jag:

Nån som vill komma och krypa ner under mitt täcke med mig, hålla om mig och lyssna på regnet?...

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0