Dårskap

Jag är galen. I alla fall om man får tro syster och vänner.
Lyssnar för mycket, litar för mycket på logik, stryper känslorna och lägger ner när jag borde kämpa (är kanske teknolog i hjärtat ändå?) . Jag kanske borde ställa mig i skogen och skrika... Bara vråla tills all frustration, sorgsenhet och ilska runnit ur mig.

Orkar nog inte skriva mer idag. Kanske borde göra en anstränging och försöka att faktiskt jobba lite mina sista dagar på det här stället. Men å andra sidan. Vad ska de göra? Ge mig sparken?


This is the closest thing to crazy I have ever been
Feeling twenty-two, acting seventeen,
This is the nearest thing to crazy I have ever known,
I was never crazy on my own?
And now I know that there's a link between the two,
Being close to craziness and being close to you.

Kommentarer
Postat av: StefaN

Hallådär, du kan bättre än att ge upp, framförallt på jobbet, det vet jag! För övrigt verkar det som om du inte skrikit ditt vårskrik än - ut i skogen och gör som Ronja! :D Alternativt funkar Katie Melua utmärkt, hela hennes första platta är f a n t a s t i s k !

2007-05-28 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0