Det var inte jag som mördade kvinnan...

Kvällen var intressant.

En kvinna var död när vi kom dit och nästa offer (festfixaren) dog strax efter.
Jag var gift med en konstapel som såg mig som ljuset i sitt liv och svartsjukt hängde i mina hälar, jag tyckte han var jobbig och kallade honom plåstret. Jag hade en lesbisk affär med en kvinna som spelat in en "vuxenkram"-film med oss i huvudrollerna. Denna film hade kommit på villovägar (en skum typ döpt efter bensinmacken Esso) och jag var tvungen att köpa tillbaka den med min häst som betalningsmedel.
Jag höll i valet för ny ordförande och blev rejält mutad och sålde extra valsedlar samt att min makes kollega fängslade mig med handbojor...

Tänk så skoj man kan ha... Cluedo i storbildsformat liksom!
Jag löste inte fallet men jag hade roligt, åt helt ok mat även om potatisen inte var helt färdig. Hällde i mig en hel del alkohol och fick sen skjuts hem av Simon. Nu har vi snackat skit en stund och Simon har åkt hem.

Sover dåligt som fan men förhoppningsvis får jag lite sömn inatt så jag orkar jobba imorgon...

Tomt inuti igen. Vill inte vara tom... Vill kramas och mysa och må bra.

Kommentarer
Postat av: StefaN

Haha, en sån grej gjorde vi med jobbet i julas, jävlar vad skoj det var! Fast jag kommer inte ihåg om vi löste vem som hade ihjäl grevinnan som var ordförande för hästklubben, vi knarkade, söp och slogs istället... Det bästa var chefens kommentar (han var kommissarie och förhörde alla) när vi skulle klura ut vem det var på slutet: Fan vad folk ljuger! :D

2007-05-25 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0