Kramar FTW

Jag behöver kramar.


Jag och Ola kramades idag så chefen tyckte vi skulle lägga in kramtid i schemat.
En glad smiley som motverkar de ledsna man får om man är sjuk eller de gröna ilskna man får om man kommer för sent.

Idag ska jag på Liseberg för att fira av Bubbel som ska bo och arbeta på Irland. Jag önskar henne all lycka även om det är tråkigt när vänner flyttar långt bort. Men det är ju så det fungerar bland studenter och deras gelikar.

Har en enorm längtan i magen. Skulle aldrig ha gosat med någon. Nu är det tomt inuti och jag har svårt att sova eftersom kroppen vill känna värmen av någon som ligger bredvid.

Blev en gång beskriven som alaskakaka. Hård skorpa på utsidan och mjuk och god inuti...
Har ingen som hellst aning om så är fallet men isåfall så är det en spricka i skorpan nu och det mjuka håller på att svämma över. Vid helt fel tillfälle också ska tilläggas. Jag borde kunna spara på det här tillfället tills det är mer berättigat att det kommer ut.

Har drygat mig (i alla fall om man får tro Lutten) på AG-gästboken idag.
Diskuterade så kallade drösar.
Försöker även reda ut det där med när jag ska sluta här. Synd att systemen är så kassa att man måste vänta mer än en vecka innan de är ikapp om man tar ut ngt av sin insparade tid.

Håll en tumme för att det är varmt och skönt ikväll när jag ska kramas på Liseberg


Kommentarer
Postat av: garion

*GOS* ;)

2007-05-16 @ 15:09:17
Postat av: *Ma*

KRAAAM!

2007-05-17 @ 17:20:18
Postat av: StefaN

Kom hit och kramas och drick sprit i helgen då! ;)

2007-05-17 @ 19:26:05
Postat av: lutten

*krama massa massa massa på min Eow*

2007-05-18 @ 15:30:24
URL: http://www.lutta.blogg.se
Postat av: Jürgen

Åh, tack söte för den fina bilden!
Jag tala inte svenska, tyvärr. Jag tala bara tyska.
Jürgen
-Tyskland-

2007-06-04 @ 19:02:48
URL: http://www.schweden-navigator.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0