Laundry day

Gör inte många knop idag... Men tvättar och plockar undan lite... Det gör jag minsan...
Jag borde ägna en timme åt det här nu så jag blir klar nån gång men icke.
Jag slöar och ska snart in och fika med Bosse II istället.
Fika är så väldans mycket trevligare i det här vädret liksom =)

Idag har jag övergått till att terra grannarna med Aerosmith. Love in an elevator och livin' on the edge strömmar ur mina högtalare och ut över balkongräcket. Tänk så mycket musik man slarvar bort genom åren.
Det här var mina år i Vepsans sällskap. Lilla Veps som tydligen till slut dumpade sin otäcka karlslok och tog med sig barnen upp till Falun och nu fått ordning på livet igen.
Pratade ju med Marja för några veckor sen och det var underbart. Har inte pratat med henne på minst 5 år och jag saknade henne. Hon gifte sig för ngt år sen. Enligt henne så var allting min förtjänst eftersom jag var med den kvällen då de träffades. Ska jag börja kräva in "skulden" för alla som säger ngt liknande så kommer jag sluta med ett harem av pojkar... Jag tycks lyckas vara närvarande vid de viktiga ögonblicken iaf...

När lönen kommer och krediten är betald så jag ska jag charma Simon eller Tina att skjutsa mig till handelsträdgård för att köpa nya blommor till min balkongdjungel. Ska jag överleva sommaren utan någon direkt semester så måste jag ha min balkong i ordning. Min egen oas.
Det är gudomligt att sitta där på kvällen med en bok... Eller sällskap och en kall öl... Det sistnämnda är nog bäst ;)

Nu ner i källaren för att hänga tvätt och sen in till stan... Pussokram


Kommentarer
Postat av: Garre

Mmmmmmm Beeeer *tilts his head back and gurgles like Homer*
Oh hi :)

2007-05-24 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0