Lisebergkväll

Sådärja.

Bubbels Lisebergskväll avklarad och vi hade väldigt trevligt. En del kända ansikten (Bubbel, Tina, Puss, Charlie och Nettis) samt en hel bunt med folk jag antagligen träffat förr men inte hade namn på när de inte lallerallade sig.
Jag åkte Balder så många ggr att det nästan slutade killa i magen och avslutade kvällen med att åka en sån där tekoppsvariant som snurrar runt sin egen axel samtidigt som det snurrar runt och går upp och ner i en stor karusell.
Sen var innerörat utslaget och jag tog det lugnt sista halvtimmen...
Jag vann även en gosedjurstiger. Mycket fin. Otur i kärlek ger visst tur i spel ändå.

Allt som allt en mycket trevlig kväll.

Ikväll har jag småpysslat hemma och ägnat 2 timmar åt att tacka nej till att festa med Velo. Han satt och förfestade med en flaska tequila och tyckte jag skulle festa med dom. Jag, som börjar jobba 0745 imorgon tyckte att det var en inte alltför bra ide ;)
Sen kom Simon över och vi kollade på Fracture och Slow Burn. Båda riktigt bra filmer faktiskt. Tjejen i Slow Burn är en Angelina lookalike.

Nu har Simon åkt hem och jag sitter och grämer mig över att jag inte kom ihåg att Tina lovat hjälpa mig med burken idag. Nu är det för sent att påminna honom och om jag tar upp StefaNs generösa inbjudan till fest så kommer det inte gå att lösa i helgen heller.

Men det är bra att det händer saker... Då kommer jag sluta svära och bli en mycket trevligare människa.

Avslutar kvällens inlägg med min sparvdrake. Ritad bara till mig för några år sen av Ös's alldeles egna Sparv.


Kommentarer
Postat av: Tindraz

Hade med tänkt åka på den festen, men broderns flicka har 25årskalas samma dag, så det sket sig. Men jag rekomenderar människorna. =)

2007-05-18 @ 09:25:51
Postat av: Garion

Cute dragon :)

2007-05-18 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0