Lollo-träden blommar

En sak är bra just nu. Lollo-träden blommar för fullt. De Rosenhagtorn jag har åkt förbi med spårvagnen är helt fulla av vackra rosaröda små blommor. Hela trädet liksom lyser.
Annars är jag bara så arg och ledsen just nu. Vill inte må så här. Vägrar acceptera att bli behandlad så här.

Jobbar extra idag. Inte för att jag behöver pengarna men för att hålla mig ifrån att göra något dumt.

Tack och lov för mina äkta vänner... Just nu stödjer jag mig tungt på Simon, Ola och Lutten... Ni är underbara.

Nu slutar jag skriva innan jag börjar böla. Mina kollegor ska inte behöva se den trasiga och förstörda Eow.






'cause the line between wrong and right
Is the width of a thread from a spider's web
The piano keys are black and white
But they sound like a million colours in your mind

Kommentarer
Postat av: lutten

Jag tänker på dig vännen. O jag önskar verkligen att det fanns något jag kunde göra. Att jag hade aparmare som nådde till götet.. eller att jag kunde ta över den smärtan du känner. Åtminstone lite av den. Jag vill jag vill jag vill!
Vi kan väl iaf dela lika vännen :S? så blir dfet lite mer rättvist.
Skall iaf skcka med mängder av kramar med Ola hem till dig. O sen har han lovat att ta hand om dig. Så du skall se, att snart känns allt lite lite bättre. O sen, förvarje minut som går. Så suddas litegrann av smärtan ut (även om amn inte märker det, för det gör man sällan när den sammanlagda mängden ajaj är så stor).
Men vet du? Lutta kan lova dig, att en morgon, det kommer inte vara imorgon, o antagligen inte nästa veckan. Kanske inte ensa på länge. men EN morgon så kommer du vakna, slå upp ögonen och kunan tänka. "fy fan vad bras jag har, o jag har verkligen förtjänat det". Sen kan du le för dig själv, o skratta åt alla djävlar som sårat dig. För det är de somfår skiten tillslut. De goda människorna slutar alltid på plus!
Lovar dig!
Mängder av kramar till dig min vän!
Jag saknar dig o tänker på dig, mer än du kan ana!
/ Luttis

2007-05-27 @ 21:00:07
URL: http://www.lutta.blogg.se
Postat av: lutten

hmm.. Hur fan stavar jag idag?? jaja, hoppas du förstår vad jag vill säga iaf..
*kramar om igen*

2007-05-27 @ 21:02:47
URL: http://www.lutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0