Räknar ner..

I lördags när jag jobbade så fick jag order om eftersläpp på Rekos 15 årskalas.
Jag lyckades självklart bli medlurad på själva sittningen, bli rätt rejält berusad och komma hem alldeles för sent för att vara pigg och fräsch på jobbet i söndags men.. jag kom iaf hem utan att göra några dumheter som jag kunde ha ångest över sen.
Var kul att se Halvdan i kilt, jag hade skoj bordskamrater (omringad av underbara Matnatare) och jag höll mig ifrån att capsa och att bada näck i chalmerspoolen. Mest för att den var låst när vi kom dit.
Jag har ju testat det förr så det gick ingen nöd på mig...

Idag har jag ägnat mig åt att lata mig samt plocka upp här hemma... Jag är på god väg. Mitt liv brukar avspeglas i hur lägenheten ser ut och nu röjer jag för att må bättre. Bra taktik? Ingen aning, men det är värt ett försök helt klart.
Imorgon ska jag göra min sista medlyssning på mina nyare kollegor, avslutar min roll som dialogtränare och lämnar med varm hand över facklan till Marcus.
Jisses vad jag kommer sakna mina teamkamrater... Jäkla tur att jag har andra kontaktvägar till de flesta.

På torsdag plockar £ upp mig och vi släpar oss över till Kilt och Stitch för en trevlig kväll med god mat och förhoppningsvis en massa gapskratt. Jag behöver detta. Jag behöver få skratta tills jag får magkramp.
Jag behöver mina underbara som kramar på mig bara för att de tycker så väldigt mycket om mig.

Fredagen är fortfarande höljd i dimmor. Eventuellt drar jag till himmelsgasquen och super skallen i bitar tillsammans med Zexet och gör dumheter som jag kommer ångra och traskar in full på jobbet på lördagsmorgonen. Spelar egentligen ingen roll. Måste göra något. Måste hålla mig flytande. Kan inte bara sitta och vänta som en försmådd Penelope...

Nu är det inte långt kvar innan jag byter jobb. Den 8:e har jag avslutningskväll på Liseberg med kollegorna.. Jag ska klå dom alla i gevärsskytte...
Nedräkningen påbörjad!!

Kommentarer
Postat av: StefaN

Bah, Kilt och Stitch är skitstövlar tills motsatsen bevisats - här besöker man Borås en kväll, men svarar de? Nä! :P Du behöver göra som jag, köpa ny elektronikm, då blir man ALLTID glad! :D

2007-05-30 @ 16:54:08
Postat av: Eow

LOL. Jag har elektronik som gör mig glad... Eller jaha! Du menar inte sååån elektronik ;)

2007-05-30 @ 16:55:21
URL: http://eowyne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0