Right kind of wrong

Ultimatum är inte min grej.
Tvingar man fram svar så får man ofta ett man inte vill ha.
Men jag hatar att hänga i luften så snart kommer det ett ultimatum och jag är redan obekväm med det.

Jag anser mig vara en ganska klok kvinna. Lite för logisk och förstående ibland för mitt eget bästa kanske.
Jag vet att man inte kan tvinga fram känslor hos en annan människa. Finns de inte där så får man försöka acceptera och gå vidare... Sorgligt men sant.
Det hjälper inte att slå näven i bordet och domdera eller att gråta och tigga.

So this is me, not doing anything of that shit...

Stridsvagnen fick mig att fundera på vad jag egentligen vill. Svår fråga. Jag vill nog egentligen bara se vart det här kan leda. Se om jag faktiskt vågar känna något. Se om jag faktiskt vågar lita på någon.


Solsken ute. Ska sätta mig på balkongen nu med gosetröjan, hett te och en bra bok.



I know all about
About your reputation
And now it's bound to be a heartbreak situation
But I can't help it if I'm helpless everytime that I'm where you are

You walk in and my strength walks out the door
Say my name and I can't fight it anymore
Oh I know, I should go
But I need your touch just too damn much

Loving you
Isn't really something I should do
Shouldn't wanna spend my time with you
I should try to be strong
But baby you're the right kinda wrong
Yeah baby you're the right kinda wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0