Slutar deppa på order av Bob

Jag tror att jag kan vara lite alergisk. Tog en alergitablett igår och inom en timme var näsan mycket trevligare att andas genom och jag var klarare i skallen. Ska nog traska iväg och få detta kollat.
Tabletterna kom för övrigt i en karta som såg exakt ut som den som jag fick insomningstabletter i för några år sen... Scary, would'nt you think?

Idag ska jag inte göra mer än traska till torget och införskaffa vad jag behöver för AG, samt packa. Precis lagom ansträngande...

Fick order av Bob att sluta deppa igår så nu står det så på min msn. Deppa vet jag inte om jag gör men det har varit lite tungt senaste dagarna... Tror att det eventuellt är på väg att lätta.

Kommer vara lite nervös för Ola på fredag men jag har bestämt att det ska gå bra så han har inget val...

Detta avslutar dagens inlägg

Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0