Bad hairday

Det snöade imorse. Inte mycket men iaf tillräckligt för att jag ska känna att det kanske blir jul i år också.
Just nu är det uppehåll med någon enstaka liten flinga som singlar mot marken men i alla fall... Snö.

Idag känner jag mig lite lagom tilltuffsad och inte så jävla snygg direkt. En klassisk bad hair-day.
Enda sättet att lösa problemet är väl att gå och klippa sig men nej... jag har inte råd.

Jag känner att det blir kort och konsist idag. Jag har inte ork över till långa utläggningar utan bara uppdaterar livet lite i allmänhet. Till exempel så ringde min bank-kontakt igår och meddelade att jag får lån så jag kan köpa en bil.
Nu ska jag låna Tinas pappis och åka till Toyota och förhandla om bil... Weeee... Scary as hell iofs men iaf =)
Jag kommer spara hur mycket tid som hellst både morgon och kväll på det här. *ler lyckligt*

Nästa glada nyhet är att Daniel nu bokat biljetter till Maiden åt oss... I juli blir det konsert (vet inte om det blev sthlm eller gbg dock) och jag ska åtnjuta musik och stämning!! =)

Hmm jag borde verkligen ta tag i att sälja min ena kamera... Ska fota den ikväll och lägga upp den på blocket och sälja mot postförskott (tur man har en pappis som har den möjligheten)...

Vad händer annars då? Jag jobbar för mycket och hinner inte med eller orkar speciellt mycket annat. WoWar en del om kvällarna, särskilt nu när jag är för snorig för att träna 2 ggr i veckan. Försöker hinna med att träffa vänner då och då. Fikade till exempel med Emanuel igår. Mycket trevligt även om jag var sömnig som få ;)
Ser även fram emot att få ta en ny kväll med David och Eureka när vi lyckas synka våra scheman nästa gång. Och så har jag hotat Olan med mitt sällskap.

Nu är det fan dags att göra nytta i form av jobb. Vi får väl se när jag uppdaterar igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0