Bah! Hur funkar ett liv egentligen?

Ibland känner jag hur mycket jag faktiskt tycker om den person du är.
Men så blir du den där individen som bara beter sig motbjudande och överlägset och då vill jag bara platta till dig och komma med en dräpande kommentar.

Det gör jag dock inte. Jag vill inte sänka mig till den nivån så jag ignorerar dig istället. Jag tänker inte få någon att må dåligt trots att jag ibland undrar om du själv går in för det med själ och hjärta.

Dock har du inte makt att göra mig illa längre. Det var länge sen sist jag kände att du kan få mig arg eller ledsen.
Mild irritation endast... =)


I sommar har jag och Daniel en plan. Vi ska göra ett nytt försök att se Iron Maiden.
Han var snäll och hörde av sig till mig nån gång under andra hälften av 90-talet och erbjöd en biljett men av olika orsaker så bangade jag då. Nu jävlar ska vi gå på konsert och röja i publiken så vi får skavsår, blåmärken och så att svetten yr. Låter inte det som en underkvar kväll? =)


För övrigt så stör jag mig hysteriskt på min kollega som använder ordet "därvid" (måste vara något speciellt för Smålänningar) i var och varannan mening... Jag blir GAAALEN....  

Så! Det var morgonens dos av spott och fräs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0