Forza

Bra dag!

Chefen har varit i England och kollat över vår site där.
De har en massa åsikter om det mesta men de ville tydliggöra och poängtera att det var väldigt nöjda med mig, mitt bemötande och hjälp.


! ! ! ! ! ! !

Inser ni vad nöjd jag är med mig själv just nu? =)

Lycklig och nöjd och belåten.

Annars är det lätt kaos just nu. Ett av våra större system har gått ner och det är febril verksamhet för att få ordning på allting igen. Detta innebär självklart att vi är överösta med frågor via telefon och mail. Som alltid så anser varje användare att det är hans/hennes personliga plikt att meddela precis hur deras problem ser ut för det är ju inte samma sak som vi precis mailat ut till alla användare att det är bekymmer med. ;)

Tränade igår. Forza. Det är alltså inte bilspelet jag pratar om utan en träningsform som är inspirerad av japansk svärdskamp. Jag känner mig lite som "the Bride" i Kill Bill när jag slår och viftar med mitt träsvärd. Det tar rejält på armarna (det är bara överkroppen jag tränar i det här) och idag är jag öm som sjutton. Överarmarna protesterar varje gång jag lyfter dom och bara tanken på att lyfta något med lite tyngd känns skräckinjagande. Jag skulle genast tappa det på tårna.
Ända fram i handryggen är det lite ömt vilket gör skrivandet på tangentbordet lite spännande.
Vi får väl se om det är en träningsform jag kommer fortsätta med. I första hand är det MRL eller Bodypump samt Core som lockar.

Senaste veckan har det annars varit mycket WoW.
Har hittat en ny kamrat (Ruburduck) från England och han hakar glatt på när jag vill lösa uppdrag.
Bob har släpat runt mig lite också i ett utbrott och leda. "Jag har tråkigt!" kommer det ett mess och sen blir man runtföst i ett uppdrag där han slaktar och jag löser uppdrag och får exp.
Snällt av honom även om det i första hand handlar om att han vill ha sällskap och något att göra ;)
Så sakteliga håller min Bloodelf mage Natzlin på att bli lite större och mäktigare. lvl 22 just nu.
Jag ska ju på Rabalder i helgen så det blir nog inte så mycket spelande förrän nästa vecka... Men vafan... Det löser sig.
Spelet finns till för mig... inte tvärtom.

Dags att jobba lite till innan lunchen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0