Rabalder var det ja...

Så har man återigen utsatt sig för en helg i dräggandets tecken.

Rabalder Borås var en succé! Jag är närapå lycklig i hela kroppen trots blåmärken, trött kropp, seg skalle och skitiga grejjer som är utspridda i hela lägenheten nu när jag är hemma och har packat upp ;)
Men låt oss inte gå saker och ting i förväg.

I fredags
jobbade jag till 1630 och då blev jag upphämtad av £öfven. Tyvärr följde inte Lutt med eftersom hon hade varit kass i kistan hela veckan. Hon skulle eventuellt möta upp på lördagen.
Första anhalten var Kilt och Stitch där vi kramades, inspekterade bilderna på junior och lämnade av min påse med duschgrejjer.
Sedan mot lokalen och kramkalaset började. Alla gamla vänner som ramlar in och nya vänner att lära känna.
Attack-sup och jag kanske inte är helt kompatibla eftersom jag höll igång på alkoholångorna till långt fram på morgonkvisten... Jag sov ett par timmar innan jag (troligen fortfarande berusad) vaknade till en lång lördag, skallebank och en frukost bestående av filmjölk samt ett glas med 2 treo och 2 resorb. Nacken höll på att ta livet av mig så treo var nödvändigt.
När frukosten var över strosade jag och £ ner på stan för att hitta drickbart till honom och kolla lite på marknaden.

När sedan lekarna så småningom började så hade jag nästan hunnit bli nykter vilket var skönt.

Laget gled runt och visade hur man leker med rutin. Vårt lagnamn var ju "Inte gamla. Erfarna!" så vi visade var skåpet skulle stå i ett par av lekarna som verkade skoj.
Vi chockade lekledarna till förtjusning när vi traskade på plankan och efter "blåbärsdrycken" glatt klev ur hällorna vände på oss och traskade tillbaka utan de besvärliga vändningar som alla andra testade. Detta resulterade i pluspoäng ;)

Jag fuskade efter lekarna och åkte hem till Kilt, Stitch och junior för att låna duschen... Gudomligt. Jag är dom evigt tacksam.

Sen var det full rulle ner till kåren och påbörja en kväll med sittning med extremt god mat och påföljande matkrig och gyckel (en del bra men de flesta kassa), underhållande brottningsmatcher om DKV skylten, långa diskussioner med Stefan i systemsex (som hade bestämt sig för att försöka pimpa ut mig till Albert ;) ) massor med kramar på alla godingar, en söt liten pojk som boostade mitt självförtroende rejält samt helt galet dansande med Hemlis =D

Jag och Hemlis ägnade oss åt imaginär jakt efter vatten med osynliga slagrutor vilket fick folk att kolla underligt på oss. Tyvärr var det ingen som joinade oss ;)

Fick kramat på Goldie och PK och flera andra sötnosar och har legat dubbelvikt och garvat såpass mycket att jag med största sannolikhet gjort gott för de år jag förlorar på all alkohol jag hällt i mig =D

Blev bjuden på efterfest med Albert och Stefan uppe på hotellet med porrfilm och rakhyvel som jag tyvärr kände mig nödgad att tacka nej till ;)

Enda som var tråkigt den här helgen var det sms jag fick från Lutten på fredagsnatten. Hon låg med dropp på sjukhus. Var så himla sorgligt att hon missade denna underbara fest.
£öfvens rygg höll inte riktigt heller så han åkte hem redan på lördagsnatten.

Jag mår offantligt bra och har troligen missat att nämna hälften av allt underbart som hänt men jag slutar ändå här...


Kommentarer
Postat av: Fossing

fan vad härligt ni ser ut att ha haft det! ;) å sticky hedrar min tröja i attacksupa ännu en gång.. najs! :)

2007-10-02 @ 17:12:24
URL: http://fossingsblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0