Strålande solsken trots mulet väder.

Hittills en suverän vecka.

Konstant trött på jobbet iofs, men det kanske beror på årstiden =)
Ljuspunkterna avlöser dock varandra. Alldeles solig inombords!!!

I måndags kom det ett meddelande från Tank där hon frågade vad jag skulle göra på kvällen.
Det hela resulterade i ett par underbara timmar i hennes sällskap på Rockbaren...
En öl blev till några stycken och vi bläddrade genom minnen från vår roadtrip och skrattade så man fick kramp i magen och kinderna, ända tills jag var helt varm inombords av glädje.

En mycket behövlig kväll skulle jag säga.

Igår åkte jag hem och tog det lugnt. Spelade en del och snackade skit med Chris.
Där har vi en annan människa som får mig att skratta kopiösa mängder och känna mig varm inombords.
Tyvärr är tisdagar en dag då han har många föreläsningar och sedan ska det tränas med band och eventuellt även jobbas. Så det får bli mer snack senare.
Spelade istället med Zor hela kvällen. Rumäner är inte kloka. De jag trodde jag kunde lita på har jag helt skurit med men de som är kvar är ena riktiga charmtroll. Zor är ganska tystlåten när man är i grupp med honom men är det bara vi så är det dåliga skämt och fniss. Mycket välbehövligt.

Efter att vi sprungit 2 instanser (varav den ena var med Bob och Elm) och jag dingat lvl 69 så drog vi vidare på äventyr för att göra ett uppdrag. Det visade sig vara en kedja så vi följde den till en Elite (med många fula knep) i Auchindoun. Där höll vi på att dö (vi borde ha varit minst en till egentligen) och då vi rörde oss därifrån så kom där 3 lvl 70 Allys och gav sig på vår Elite.
Jag suckade väl lite men var tämligen nöjd med att de slogs med Eliten istället för mig och så, på stående fot och simultant så bestämmer sig Zor och jag för att hjälpa till.

Där står vi alltså. Jag och Zor och 3 lvl 70 Allys som tillsammans slåss mot en Elite mob. Allysarna tillochmed hjälper mig när en add kom mot mig.
Sen stannar de kvar och väntar på respawn då det ska bli min och Zor's tur att döda moben.

Det kändes ganska udda med tanke på att de säkert har dödat mig förr ;)

Aja. Det var skoj.

Ikväll direkt efter jobbet så ska jag vidare och få min ansiktsbehandling som syster gav mig i julklapp.
Gudomligt. Känna mig lite ompysslad... :D

Sen är Engman i stan också. Han har lämnat önskemål om att fika/öl eller ngt sånt. Det måste gå att hitta en stund i mitt ganska späckade schema ;) 

Nu måste jag dock jobba. Det är 3 servrar nere så här är febril verkstad ;)

Kommentarer
Postat av: StefaN

Alltså, början hängde jag med på och i slutet också, men grekiskan där i mitten begriper jag inte. Konstiga människa. :P

2008-02-07 @ 18:05:01
Postat av: Eow

Äsch jag är väl inte konstig heller... Bara lite uppslukad... ;)

2008-02-08 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0